Till DK Crew

Gå ner

Till DK Crew Empty Till DK Crew

Inlägg  SkaddZ i fre maj 30, 2008 7:55 pm

Visst ja, nu börjar det tvistas om en sammankomst. Pfft, tillåt mig att skratta. Ska intrigerna fortsätta i det lilla danska (fake-danska dessutom) bandet splittra er ännu en gång? Kommer ni stanna på en låt och kommer beatet få kallas ett "beat"? Upp till bevis, ni har gett er in i en strid som ni inte kan avsluta grabbar ; )

Sist vi sågs så gick det inte så bra med rimmen på scen, men om ni har lite scenskräck så får man väl hoppas att ni får ner det i en låt.

Peace,
Kadde the rapper.

SkaddZ

Antal inlägg : 73
Registration date : 08-05-30

Användarens profil

Till överst på sidan Gå ner

Till DK Crew Empty Sv: Till DK Crew

Inlägg  Sax i fre maj 30, 2008 8:01 pm

SkaddZ skrev:Visst ja, nu börjar det tvistas om en sammankomst. Pfft, tillåt mig att skratta. Ska intrigerna fortsätta i det lilla danska (fake-danska dessutom) bandet splittra er ännu en gång? Kommer ni stanna på en låt och kommer beatet få kallas ett "beat"? Upp till bevis, ni har gett er in i en strid som ni inte kan avsluta grabbar ; )

Sist vi sågs så gick det inte så bra med rimmen på scen, men om ni har lite scenskräck så får man väl hoppas att ni får ner det i en låt.

Peace,
Kadde the rapper.
Jag tvivlar nog på att DK Crew vill sammarbeta med en handikappad som inte kan gör sina egna låtar, det verkar vara under deras värdighet bara. Jag säger följande(vad jag hoppas på) : Inget sammarbete utan bort med Kadde å återförena DK Crew.

DK CREEEEEEEW FOR LIFEEEEE!!!!!!11
Sax
Sax
Kommunisternas kommunist
Kommunisternas kommunist

Antal inlägg : 170

Användarens profil

Inlägg  SkaddZ i fre maj 30, 2008 8:04 pm

Sammankomsten jag syftade på var eran sammankomst, så vem är det som framstår som handikappad nu lilla gubben? Och du vill så klart bort med mig för att det blir för mycket konkurrens, verkar som du är den svaga länken i DK nu vet jag vart ja ska aima mina rimm nästa gång ; )

SkaddZ

Användarens profil

Inlägg  Sillstryparslaktarn i fre maj 30, 2008 8:08 pm

Tycker det börjar bli lite ojämn stämning här på forumet.

Låser tråden nu
Skärp er, snart ban/ Sillstr.

Ne ja bara skoja tihih Laughing
Sillstryparslaktarn
Sillstryparslaktarn
Admin
Admin

Antal inlägg : 229
Registration date : 08-05-14

Användarens profil http://tekis.roflforum.net

Inlägg  Sax i fre maj 30, 2008 8:08 pm

SkaddZ skrev:Sammankomsten jag syftade på var eran sammankomst, så vem är det som framstår som handikappad nu lilla gubben? Och du vill så klart bort med mig för att det blir för mycket konkurrens, verkar som du är den svaga länken i DK nu vet jag vart ja ska aima mina rimm nästa gång ; )
Asså jag vet inte om jag är handikappad... Eftersom att du inte förmedlade att det var DK Crews återförening så väl så antog jag att det var det där andra larvet. Få bort dig på grund av konkurrens? Hah, snarare för att du inte kan göra låtar utan jones.. Det finns ingen svag länk i DK Crew, de är som en person.

DK CREEEEEEW OR DIE!!!!!!!!!111 Btw... FUCK YOU Kadde!!

Senast ändrad av Zackopath den fre maj 30, 2008 8:09 pm, ändrad totalt 1 gång
Sax
Sax
Kommunisternas kommunist
Kommunisternas kommunist

Antal inlägg : 170

Användarens profil

Inlägg  erotikens_mästare i fre maj 30, 2008 8:08 pm

SkaddZ skrev:Visst ja, nu börjar det tvistas om en sammankomst. Pfft, tillåt mig att skratta. Ska intrigerna fortsätta i det lilla danska (fake-danska dessutom) bandet splittra er ännu en gång? Kommer ni stanna på en låt och kommer beatet få kallas ett "beat"? Upp till bevis, ni har gett er in i en strid som ni inte kan avsluta grabbar ; )

Peace,
Kadde the rapper.

Vad menar du med en sammankomst. Skillnaden mellan dig och DK crew är att vi är födda i det riktiga gettot. Klart att du inte kan få några problem med ditt lilla "getto" liv när du ens har blivit slagen en enda gång. Den enda anledningen till att DK crew befinner sig under en kris är att vi har det så jävla svårt jusst nu. Vad fan ska man göra när allt bara är skit, jag tänker fan inte sluta med min erotik och tror du själv att Brilz kommer sluta med knarket nu, väx upp Kadde och sluta lek att du är från något getto när det du rappar om inte ens existerar. Hur fan tror du att våra liv är egentligen. Vi har ingen tid att slänga ihop låtar. Vi måste överleva. Här i det riktiga gettot är du död om du sänker garden.

Man visst vi ska fan göra en till låt och vi ska bräcka dig och din fantasivärld kallad "getto". DK crew kanske är splittrat men vi glömmer aldrig att vi föddes tillsammans i betongen och det är där vi stannar i våra hjärtan och med den kärleken ska vi göra en ny låt som ska knäcka dig tillbaka till norrmalm så kan du försöka dissa snook om du ens klarar av det!!

Fuck you Kadde du vet inte vad du har påbörjat!
erotikens_mästare
erotikens_mästare
Erotikens mästare
Erotikens mästare

Antal inlägg : 155

Användarens profil

Inlägg  SkaddZ i fre maj 30, 2008 8:20 pm

Underbart tal sötnos :'(
Ärligt talat grabbar, sen när blev Midsommarkransen ett ghetto? Ni är alltför roliga, ni har inte sett det riktiga ghettot. Tror du att det är gangsta att knarka, gangsta att slåss bara sådär? Jag slåss för min överlevnad, jag knarkar inte för min överlevnad. Jag kämpar för mig själv och för de jag håller kära. Jag började med låtar, sen kom ni efter som små valpar som vill göra exakt som mig. Men det är slut på det nu, jag ska langa en låt som kommer få era gangsta-drömmar på fall. Ni triggar mig mer och mer för varje post grabbar.
Dream on guys.

Peace,
Kadde the real rapper.

SkaddZ

Användarens profil

Inlägg  sumomansode i lör maj 31, 2008 2:17 am

SkaddZ skrev:Underbart tal sötnos :'(
Ärligt talat grabbar, sen när blev Midsommarkransen ett ghetto? Ni är alltför roliga, ni har inte sett det riktiga ghettot. Tror du att det är gangsta att knarka, gangsta att slåss bara sådär? Jag slåss för min överlevnad, jag knarkar inte för min överlevnad. Jag kämpar för mig själv och för de jag håller kära. Jag började med låtar, sen kom ni efter som små valpar som vill göra exakt som mig. Men det är slut på det nu, jag ska langa en låt som kommer få era gangsta-drömmar på fall. Ni triggar mig mer och mer för varje post grabbar.
Dream on guys.

Peace,
Kadde the real rapper.

Som erotikens säger växte vi upp på dom hårda gatorna i danmark, med droghandel,manlig våldtäckt och knark! är inget ovanligt på denna illigala mark! vi gick i skola där lärarna gav oss kuk 24/åtta och tog vi inte kuk fick vi kittla en råtta! Du tror att ditt liv i ghetot med kompisar som blir höga är hårt, men då ska du se livet i danmark de e fett, fett svårt!
Word, Briiilz 8m==o...
sumomansode
sumomansode
Sumomännens förste
Sumomännens förste

Antal inlägg : 102

Användarens profil

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content