Tekis
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Shazaam klara för tekis (onsdag, 4 juni)

3 posters

Gå ner

Shazaam klara för tekis (onsdag, 4 juni) Empty Shazaam klara för tekis (onsdag, 4 juni)

Inlägg  erotikens_mästare fre maj 30, 2008 7:43 pm

Ja som ni alla kanske har sett så har gamla goda Shazaam bstämmt sig för att köra ett gig på tekis. Synd bara att DK crew inte kunde komma och äga dem...
erotikens_mästare
erotikens_mästare
Erotikens mästare
Erotikens mästare

Antal inlägg : 155
Registration date : 08-05-30

Till överst på sidan Gå ner

Shazaam klara för tekis (onsdag, 4 juni) Empty Sv: Shazaam klara för tekis (onsdag, 4 juni)

Inlägg  SkaddZ fre maj 30, 2008 7:44 pm

Nope, för det ska Kadde göra ; )))
DK Crew <3

SkaddZ

Antal inlägg : 73
Registration date : 08-05-30

Till överst på sidan Gå ner

Shazaam klara för tekis (onsdag, 4 juni) Empty Sv: Shazaam klara för tekis (onsdag, 4 juni)

Inlägg  Sax fre maj 30, 2008 7:46 pm

Jao, jag såg att Shazaam skulle komma, roligt med en riktig grupp istället för Kadde som man har sett ett antal gånger(börjar bli rätt tjatigt, eftersom att han inte kan sina texter heller...). Håller med EM om att det är synd att DK Crew inte kunde bazza de fett hårt.
Sax
Sax
Kommunisternas kommunist
Kommunisternas kommunist

Antal inlägg : 170
Registration date : 08-05-30

Till överst på sidan Gå ner

Shazaam klara för tekis (onsdag, 4 juni) Empty Sv: Shazaam klara för tekis (onsdag, 4 juni)

Inlägg  SkaddZ fre maj 30, 2008 7:50 pm

Skulle vara mycket möjligt, om de nu kunde bazza de fett hårt. Enligt mina källor (inte ero då) så har ju du ganska svårt för sånt Saxx eller vad säger du ero <haha>?

SkaddZ

Antal inlägg : 73
Registration date : 08-05-30

Till överst på sidan Gå ner

Shazaam klara för tekis (onsdag, 4 juni) Empty Sv: Shazaam klara för tekis (onsdag, 4 juni)

Inlägg  erotikens_mästare fre maj 30, 2008 7:56 pm

Zackopath skrev:Jao, jag såg att Shazaam skulle komma, roligt med en riktig grupp istället för Kadde som man har sett ett antal gånger(börjar bli rätt tjatigt, eftersom att han inte kan sina texter heller...). Håller med EM om att det är synd att DK Crew inte kunde bazza de fett hårt.

Jag håller helt klart med. tekis konsererna börjar bli lite enformiga. Och det här med att Zaxxxor inte skulle kunna bazza fett hårt kanske stämmer men det är inte relevant eftersom jag står för hela DK crews bazz. Zaxxxor står för beatsen och Brilz står för vapnena. farao
erotikens_mästare
erotikens_mästare
Erotikens mästare
Erotikens mästare

Antal inlägg : 155
Registration date : 08-05-30

Till överst på sidan Gå ner

Shazaam klara för tekis (onsdag, 4 juni) Empty Sv: Shazaam klara för tekis (onsdag, 4 juni)

Inlägg  Sax fre maj 30, 2008 7:57 pm

SkaddZ skrev:Skulle vara mycket möjligt, om de nu kunde bazza de fett hårt. Enligt mina källor (inte ero då) så har ju du ganska svårt för sånt Saxx eller vad säger du ero <haha>?
Får jag fråga en sak Kadde? Vem fan var det som gjorde nästan hela "Allt jag sett", vem var det som skrev texter och vem var det som var en stöttande person? Jo juste, kanske just den dära Saxx som du nämnde. Jag kommer fan ihåg hur det var... eller hur han berättade för mig hur det var. Så du ska nog inte snacka skit om du inte kan fixa arbetet själv... Evil or Very Mad
Sax
Sax
Kommunisternas kommunist
Kommunisternas kommunist

Antal inlägg : 170
Registration date : 08-05-30

Till överst på sidan Gå ner

Shazaam klara för tekis (onsdag, 4 juni) Empty Sv: Shazaam klara för tekis (onsdag, 4 juni)

Inlägg  SkaddZ fre maj 30, 2008 8:01 pm

Njah, jag bad aldrig om hjälp men eftersom att du hunda efter mig så kan jag ju inte säga nej. Käbbla inte alltför mycket nu gullefjun, det var jag som gjorde dig till nåt ; ). Visst, jag kanske inte står för alla beats men lyricsen är 95 % mina, jag har varit med och bidragit till många beat och ni måste ha i åtanke att ni är drygt 4-5 pers som hjälptes åt med eran enda låt.

SkaddZ

Antal inlägg : 73
Registration date : 08-05-30

Till överst på sidan Gå ner

Shazaam klara för tekis (onsdag, 4 juni) Empty Sv: Shazaam klara för tekis (onsdag, 4 juni)

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet