SG
+5
Sillstryparslaktarn
erotikens_mästare
häzt
akisrep
SkaddZ
9 posters
Tekis :: Events :: Tidigare gibb
Sida 1 av 1
SG
Tjo, som många andra här vill jag höra intrigerna som har skett under SG, om det nu har skett några? Lite spoilers vore uppskattande
Peace,
SkaddZ
Peace,
SkaddZ
SkaddZ- Antal inlägg : 73
Registration date : 08-05-30
Sv: SG
SkaddZ skrev:Tjo, som många andra här vill jag höra intrigerna som har skett under SG, om det nu har skett några? Lite spoilers vore uppskattande
Peace,
SkaddZ
Eftersom du skulle finna det uppskattande så tänker jag berätta litegrann. De blev fight mellan mig och nåra gangsters på gatan. Ja ägde dom. Dom andra blev lite avundsjuka men det ordade upp sig sen. Maxi andades jättehögt och konstigt när han sov och ett tag så snarkade han. Jag sov ingenting. Vi kollade på en konstig film där massa asiater blev slajsade. Najk whiande lite. De var allt. Det var härligt
akisrep- Antal inlägg : 28
akisrep skrev:SkaddZ skrev:Tjo, som många andra här vill jag höra intrigerna som har skett under SG, om det nu har skett några? Lite spoilers vore uppskattande
Peace,
SkaddZ
Eftersom du skulle finna det uppskattande så tänker jag berätta litegrann. De blev fight mellan mig och nåra gangsters på gatan. Ja ägde dom. Dom andra blev lite avundsjuka men det ordade upp sig sen. Maxi andades jättehögt och konstigt när han sov och ett tag så snarkade han. Jag sov ingenting. Vi kollade på en konstig film där massa asiater blev slajsade. Najk whiande lite. De var allt. Det var härligt
Ofta du inte sov. Du sov som satan mest av alla hon var inta så gangsta, bara söt. Najk var sin vana trogen sovndes och mycket charmig
häzt- Antal inlägg : 70
Trevligt trevligt
Vill ni veta vad jag gjorde då?
SkaddZ- Antal inlägg : 73
akisrep skrev:SkaddZ skrev:Tjo, som många andra här vill jag höra intrigerna som har skett under SG, om det nu har skett några? Lite spoilers vore uppskattande
Peace,
SkaddZ
Det här med en fight mellan några gangsters på gatan verkar ännande berätta i detal, om det nu skedde.
erotikens_mästare- Erotikens mästare
- Antal inlägg : 155
SkaddZ skrev:Trevligt trevligt
Näe, ditt trista liv intresserar inte, men prata på ^^
häzt- Antal inlägg : 70
Det här SG:et var typ sovgibb... BR II var å andra sidan snajs(men jag sov). Det hade varit najs att stanna längre än jag gjorde, men matchen hindrade mig.
Sax- Kommunisternas kommunist
- Antal inlägg : 170
legobyggning
innan jag, erotikens och macks gick hemmåt hade vi en lego byggar tävling om coolaste skäppet. Spoiler*brillz vann*Spoiler
*
*
sumomansode- Sumomännens förste
- Antal inlägg : 102
erotikens_mästare skrev:akisrep skrev:SkaddZ skrev:Tjo, som många andra här vill jag höra intrigerna som har skett under SG, om det nu har skett några? Lite spoilers vore uppskattande
Peace,
SkaddZ
Det här med en fight mellan några gangsters på gatan verkar ännande berätta i detal, om det nu skedde.
Alltså ja tror att de är för blodigt för att skrivas ner. Sry
akisrep skrev: Eftersom du skulle finna det uppskattande så tänker jag berätta litegrann. De blev fight mellan mig och nåra gangsters på gatan. Ja ägde dom. Dom andra blev lite avundsjuka men det ordade upp sig sen. Maxi andades jättehögt och konstigt när han sov och ett tag så snarkade han. Jag sov ingenting. Vi kollade på en konstig film där massa asiater blev slajsade. Najk whiande lite. De var allt. Det var härligt
Haha ja jag brukar ofta snarka och prata i sömnen när jag sover :d Andas konstigt var nått nytt :p
M Piras- Antal inlägg : 21
Registration date : 08-06-01
Najk skrev:det var läskigt :S
najk är feg. De va kul^^
Tekis :: Events :: Tidigare gibb
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet