Vad händer i sommar?
+5
sumomansode
Sillstryparslaktarn
erotikens_mästare
Sax
SkaddZ
9 posters
Vad händer i sommar?
Som ni kanske alla vet ska jag till det härliga landet Algeriet i sommar, jag undrar då vad som händer med alla er kära vänner här i Sverige? Kommer ni vara kvar här, eller kommer ni åka bort någonstans? De som har lust, skriv gärna ner era framtida sommar äventyr här.
SkaddZ- Antal inlägg : 73
Registration date : 08-05-30
Sv: Vad händer i sommar?
Jag vet inte mer än att jag ska åka till hultsfred(kolla på DK Crew) och åka till Italien(Rimini å Bologna)... Sen ska jag väll mest bara chilla. Jag bangar inte på yamz på sommarnätterna!
Sax- Kommunisternas kommunist
- Antal inlägg : 170
Jag ska ju till det heliga landet gotland ett tag. Det blir väl några veckor. Sen har det beryktats *spoiler* att jag kanske ska åka utomlands lite grann*spoiler*
Men jag tycker att friends forever ska hänga mycket. Gå till rävudden, åka på äventyr.
Men jag tycker att friends forever ska hänga mycket. Gå till rävudden, åka på äventyr.
erotikens_mästare- Erotikens mästare
- Antal inlägg : 155
erotikens_mästare skrev:Jag ska ju till det heliga landet gotland ett tag. Det blir väl några veckor. Sen har det beryktats *spoiler* att jag kanske ska åka utomlands lite grann*spoiler*
Har hört rykten om att flera friends skulle till gotland.. Stämmer det?
Sillstryparslaktarn skrev:erotikens_mästare skrev:Jag ska ju till det heliga landet gotland ett tag. Det blir väl några veckor. Sen har det beryktats *spoiler* att jag kanske ska åka utomlands lite grann*spoiler*
Har hört rykten om att flera friends skulle till gotland.. Stämmer det?
Det stämmer nog, men det är så många som vill följa med till Gotland och det finns bara ettt begränsat antal platser, tyvär...
erotikens_mästare- Erotikens mästare
- Antal inlägg : 155
FFE skulle nog inte bangz på att sova i tält?, och vi kan skaffa egen föda så slipper gamle goa larsa göra allt, om vi ska bo vid dig ?
sumomansode- Sumomännens förste
- Antal inlägg : 102
Det är ju sitta och vänta på Kaddi som gäller hela tiden
häzt- Antal inlägg : 70
Aåååå <3
Jag kommer chillish asmycket i Algeria, äta gott och allting. And when I'm back, we'll have c00l adventures!!!!
Jag kommer chillish asmycket i Algeria, äta gott och allting. And when I'm back, we'll have c00l adventures!!!!
SkaddZ- Antal inlägg : 73
SkaddZ skrev:Aåååå <3
Ofta man hänger med dig :O
häzt- Antal inlägg : 70
SkaddZ skrev:Som ni kanske alla vet ska jag till det härliga landet Algeriet i sommar, jag undrar då vad som händer med alla er kära vänner här i Sverige? Kommer ni vara kvar här, eller kommer ni åka bort någonstans? De som har lust, skriv gärna ner era framtida sommar äventyr här.
jag ska till dalarna. och springa på konserter
jag ska nog även göra ett äventyr i området för nogrannt utvalda människor. lite som ett lost äventyr.
cookiemonster- Antal inlägg : 14
Registration date : 08-06-01
Till Kalifornien, USA, till kusinerna. Med fader, faster och 2 kusiner. Hyr bil.
A.W.R. ChaiN- Demonhärskaren av Ondskefull Tillkallelse DCLXVI
- Antal inlägg : 79
Registration date : 08-05-31
SUMMER SLAUGHTERR!!!!!!!A.W.R ChaiN skrev:Till Kalifornien, USA, till kusinerna. Med fader, faster och 2 kusiner. Hyr bil.
Zackopath skrev:SUMMER SLAUGHTERR!!!!!!!A.W.R ChaiN skrev:Till Kalifornien, USA, till kusinerna. Med fader, faster och 2 kusiner. Hyr bil.
Summer Slaughter.
Det kommer väll bli bäst Chain?A.W.R ChaiN skrev:Zackopath skrev:SUMMER SLAUGHTERR!!!!!!!A.W.R ChaiN skrev:Till Kalifornien, USA, till kusinerna. Med fader, faster och 2 kusiner. Hyr bil.
Summer Slaughter.
Zackopath skrev:Det kommer väll bli bäst Chain?A.W.R ChaiN skrev:Zackopath skrev:SUMMER SLAUGHTERR!!!!!!!A.W.R ChaiN skrev:Till Kalifornien, USA, till kusinerna. Med fader, faster och 2 kusiner. Hyr bil.
Summer Slaughter.
Bäst.
Sommaren kommer bli najs. Det är ju Italien i 2 veckor, annars är det bara vara hemma, chilla yamms o hänge med alla. Kommer sakna dig Kaddz brorsan..
Najk- Antal inlägg : 48
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet