Vem är den bästa tekispersonalen?
+9
G.U.D
cookiemonster
sumomansode
häzt
akisrep
SkaddZ
erotikens_mästare
Sax
Sillstryparslaktarn
13 posters
Tekis :: Tekis :: Allmänt om Tekis
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: Vem är den bästa tekispersonalen?
fett fint ni skriver!
själv tycker jag att kalle är bäst, fast han är lika bra som alla andra, dvs bäst
puss på tekisledarna!
själv tycker jag att kalle är bäst, fast han är lika bra som alla andra, dvs bäst
puss på tekisledarna!
mutantbebis- Antal inlägg : 20
Registration date : 08-05-31
Dude, mäktigaste posten/talet i det här forumet hittills (tror inte någon slår det i alla fall). ord dude, ord. <3G.U.D skrev:det här är sanningen. den enda, om jones.
jones har och kommer alltid att ha en speciell plats i våra hjärtan, oavsett hur det än ser ut idag och i framtiden.
vi fick ungefär 2 år tillsammans på tekis. men vi håller än idag kontakten med jämna mellanrum, dels tack vare att han även idag har ett yrke vid sidan om sitt vanliga som en väldigt ondskefull doktor i gul dräkt.
vi kan tycka vad vi vill om hans "nya" liv med det nya jobbet, nya familjen. men vi ska alla veta att det är en bra man, en bra far, en bra medmänniska som fortfarande är där ute och lämnar avtryck på nya människor i nya miljöer.
jones är grundaren av tekis. han byggde upp det vi idag sitter på, lika bekvämt som en härligt insutten fotölj i ett mysigt vardagsrum.
mycket är nytt, mycket är ändrat, men själen finns kvar där. vi andra har ett ansvar att få tekis att rulla på. vi gör det för jones, men framförallt för er.
jag kan tala för alla i vår tekispersonal om att det kommer göra ont i våra hjärtan när ni (9:orna) kommer gå ut nu i sommar. men vi fortsätter..precis som jones gör och alltid kommer göra. vi håller fortet.
jag vet att jones vill ert bästa. i detta fall så var det att gå vidare, hitta nya utmaningar, få nya perspektiv etc etc..
han slutade aldrig älska er. aldrig. det sista han vill är att ni ska föra en strid mot varandra ang om han gjorde rätt eller fel i att gå vidare. kärleken är ändå där, utan att vika ner sig en endaste tumm.
vi tycker inte om nån mer än nån annan, (fast ok, det får ni tycka) men ni har olika sidor som kompleterar varandra på ett mycket fint sätt. det är unikt och vi värdesätter det verkligen.
Stay cyco, friends!
SkaddZ- Antal inlägg : 73
Registration date : 08-05-30
akisrep skrev:ANNA LÄTT
menar du allvar? :O
psst.. stå på dej om jonas pers
ed- Antal inlägg : 29
Registration date : 08-06-02
ed skrev:akisrep skrev:ANNA LÄTT
oops.. nu ser jag hur grymt ondskefullt d där ser ut, var dock inte menat som så
Det jag ville få fram var: är inte kalle lr maya din favoritigaste favorit?
ed- Antal inlägg : 29
Registration date : 08-06-02
ed skrev:ed skrev:akisrep skrev:ANNA LÄTT
oops.. nu ser jag hur grymt ondskefullt d där ser ut, var dock inte menat som så
Det jag ville få fram var: är inte kalle lr maya din favoritigaste favorit?
Haha ed
du har rätt i att kalle och maya var mina favoritigaste favoriter, men favoritpersonalen har ändrats tillsammans med deras humörsvängningar XD. Men nu när jag känner alla bättre så kan jag inte välja ut någon favorit. Jag älskar alla satans mkt
tekispersonal in my heart forever!
akisrep- Antal inlägg : 28
Precis, man kan inte välja någon längre, alla är bäst.
Najk- Antal inlägg : 48
Jag håller med akisrep om att det är svårt att välja en favorit nu när man känt dem ett tag, men jag måste erkänna att Kalle är en stenfavorit
häzt- Antal inlägg : 70
Nu då, är det någon som kan välja någon favorit nu?
Sax- Kommunisternas kommunist
- Antal inlägg : 170
sahand/mazdaq
sumomansode- Sumomännens förste
- Antal inlägg : 102
Oja, håller helt med här. Ingela är också med och slåss.sumomansode skrev:sahand/mazdaq
Sax- Kommunisternas kommunist
- Antal inlägg : 170
A.W.R. ChaiN- Demonhärskaren av Ondskefull Tillkallelse DCLXVI
- Antal inlägg : 79
Sida 2 av 2 • 1, 2
Tekis :: Tekis :: Allmänt om Tekis
Sida 2 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet