Tekis
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

DK Crew eller Kadde?

+6
häzt
sumomansode
SkaddZ
Sillstryparslaktarn
erotikens_mästare
Sax
10 posters

Sida 2 av 3 Föregående  1, 2, 3  Nästa

Gå ner

DK Crew eller Kadde? - Sida 2 Empty Sv: DK Crew eller Kadde?

Inlägg  erotikens_mästare lör maj 31, 2008 7:57 pm

Zackopath skrev:
sumomansode skrev:har även hört att det är en video på g till lärarpipp? dom sa nått på entertainment tonight om det igår men de kanske bara va ett rykte?
Nej fan, jag har också hört att de har spelat in en video. Jag tyckte mig höra nånstans att det bara vara klippning kvar, men jag vet inte om det stämmer..

Ja den skulle visst vara revolutionerande. Äntligen ska man få se hur grabbarna i CReW ser ut! farao farao farao farao farao farao farao farao farao farao farao farao farao farao farao farao farao farao farao farao
erotikens_mästare
erotikens_mästare
Erotikens mästare
Erotikens mästare

Antal inlägg : 155
Registration date : 08-05-30

Till överst på sidan Gå ner

DK Crew eller Kadde? - Sida 2 Empty Sv: DK Crew eller Kadde?

Inlägg  Sax lör maj 31, 2008 8:55 pm

erotikens_mästare skrev:
Zackopath skrev:
sumomansode skrev:har även hört att det är en video på g till lärarpipp? dom sa nått på entertainment tonight om det igår men de kanske bara va ett rykte?
Nej fan, jag har också hört att de har spelat in en video. Jag tyckte mig höra nånstans att det bara vara klippning kvar, men jag vet inte om det stämmer..

Ja den skulle visst vara revolutionerande. Äntligen ska man få se hur grabbarna i CReW ser ut! farao farao farao farao farao farao farao farao farao farao farao farao farao farao farao farao farao farao farao farao
Ja, ibland sitter jag och funderar på hur de i DK Crew egentligen ser ut, så en musikvideo som visar deras identitet vore snajs.
Sax
Sax
Kommunisternas kommunist
Kommunisternas kommunist

Antal inlägg : 170
Registration date : 08-05-30

Till överst på sidan Gå ner

DK Crew eller Kadde? - Sida 2 Empty Sv: DK Crew eller Kadde?

Inlägg  sumomansode sön jun 01, 2008 8:13 pm

Zackopath skrev:
erotikens_mästare skrev:
Zackopath skrev:
sumomansode skrev:har även hört att det är en video på g till lärarpipp? dom sa nått på entertainment tonight om det igår men de kanske bara va ett rykte?
Nej fan, jag har också hört att de har spelat in en video. Jag tyckte mig höra nånstans att det bara vara klippning kvar, men jag vet inte om det stämmer..

Ja den skulle visst vara revolutionerande. Äntligen ska man få se hur grabbarna i CReW ser ut! farao farao farao farao farao farao farao farao farao farao farao farao farao farao farao farao farao farao farao farao
Ja, ibland sitter jag och funderar på hur de i DK Crew egentligen ser ut, så en musikvideo som visar deras identitet vore snajs.

erotikens mästare ska se jäkligt sexig ut enligt mina källor som såg honom i stan engång, brilz däremot verkar va en ful jävel:O
sumomansode
sumomansode
Sumomännens förste
Sumomännens förste

Antal inlägg : 102
Registration date : 08-05-30

Till överst på sidan Gå ner

DK Crew eller Kadde? - Sida 2 Empty Sv: DK Crew eller Kadde?

Inlägg  SkaddZ sön jun 01, 2008 8:25 pm

Det finns ju så klart ett skäl till att ingen vet hur DK Crew ser ut, kan ju bero på att de gömmer sig för omvärlden. Eller så kanske de bara gömmer sig för Kadde? ;]
Jag tror nog att det är både och. Smile

Peace,
Kadde the rapper afro

SkaddZ

Antal inlägg : 73
Registration date : 08-05-30

Till överst på sidan Gå ner

DK Crew eller Kadde? - Sida 2 Empty Sv: DK Crew eller Kadde?

Inlägg  sumomansode sön jun 01, 2008 8:28 pm

SkaddZ skrev:Det finns ju så klart ett skäl till att ingen vet hur DK Crew ser ut, kan ju bero på att de gömmer sig för omvärlden. Eller så kanske de bara gömmer sig för Kadde? ;]
Jag tror nog att det är både och. Smile

Peace,
Kadde the rapper afro

eller för att dom inte är posers som vissa(kadde the raper) utan true old school köns rapers?
sumomansode
sumomansode
Sumomännens förste
Sumomännens förste

Antal inlägg : 102
Registration date : 08-05-30

Till överst på sidan Gå ner

DK Crew eller Kadde? - Sida 2 Empty Sv: DK Crew eller Kadde?

Inlägg  Sax sön jun 01, 2008 8:35 pm

sumomansode skrev:
SkaddZ skrev:Det finns ju så klart ett skäl till att ingen vet hur DK Crew ser ut, kan ju bero på att de gömmer sig för omvärlden. Eller så kanske de bara gömmer sig för Kadde? ;]
Jag tror nog att det är både och. Smile

Peace,
Kadde the rapper afro

eller för att dom inte är posers som vissa(kadde the raper) utan true old school köns rapers?
Jag håller lätt med nils, DK Crew är ju underground och visar sig inte nog för vem som helst. Kadde däremot måste visa sig(kanske tillochmed sitt kön) för att bli "poppis", men som alla vet suxxx kadde hårt Smile
Sax
Sax
Kommunisternas kommunist
Kommunisternas kommunist

Antal inlägg : 170
Registration date : 08-05-30

Till överst på sidan Gå ner

DK Crew eller Kadde? - Sida 2 Empty Sv: DK Crew eller Kadde?

Inlägg  SkaddZ sön jun 01, 2008 8:40 pm

Jag posar inte, dessutom fösöker ni ju synas lika mycket som jag. Jag har aldrig ens gjort musikvideor, som ni nu håller på med, för att synas. Jag har blivit tillfrågad att ställa upp på konsert vilket jag gjorde för mina fans, några som ni nu också försöker skaffa er. Dessutom behöver jag inte faka en inbjudan till Hultsfredsfestivalen. Vilka är nu riktigt posers? Jag låter tezten tala för sig själv. Surprised

Over and out,
Kadde the non-posing rapper afro

SkaddZ

Antal inlägg : 73
Registration date : 08-05-30

Till överst på sidan Gå ner

DK Crew eller Kadde? - Sida 2 Empty Sv: DK Crew eller Kadde?

Inlägg  Sax sön jun 01, 2008 8:42 pm

SkaddZ skrev:Jag posar inte, dessutom fösöker ni ju synas lika mycket som jag. Jag har aldrig ens gjort musikvideor, som ni nu håller på med, för att synas. Jag har blivit tillfrågad att ställa upp på konsert vilket jag gjorde för mina fans, några som ni nu också försöker skaffa er. Dessutom behöver jag inte faka en inbjudan till Hultsfredsfestivalen. Vilka är nu riktigt posers? Jag låter tezten tala för sig själv. Surprised

Over and out,
Kadde the non-posing rapper afro

Hmm... Det är inte så att DK Crew har haft någon seriös spelning innan Hultsfred. Giget på tekis var bara för att bevisa hur mycket bättre de är än dig.

Poser-Kadde fts
Sax
Sax
Kommunisternas kommunist
Kommunisternas kommunist

Antal inlägg : 170
Registration date : 08-05-30

Till överst på sidan Gå ner

DK Crew eller Kadde? - Sida 2 Empty Sv: DK Crew eller Kadde?

Inlägg  erotikens_mästare sön jun 01, 2008 9:25 pm

SkaddZ skrev:Jag posar inte, dessutom fösöker ni ju synas lika mycket som jag. Jag har aldrig ens gjort musikvideor, som ni nu håller på med, för att synas. Jag har blivit tillfrågad att ställa upp på konsert vilket jag gjorde för mina fans, några som ni nu också försöker skaffa er. Dessutom behöver jag inte faka en inbjudan till Hultsfredsfestivalen. Vilka är nu riktigt posers? Jag låter tezten tala för sig själv. Surprised

Over and out,
Kadde the non-posing rapper afro

Vem är posern som rappar om attt åka till stan...?



farao




Kadde
erotikens_mästare
erotikens_mästare
Erotikens mästare
Erotikens mästare

Antal inlägg : 155
Registration date : 08-05-30

Till överst på sidan Gå ner

DK Crew eller Kadde? - Sida 2 Empty Sv: DK Crew eller Kadde?

Inlägg  Sillstryparslaktarn sön jun 01, 2008 10:01 pm

Känns som att denna diskussion aldrig kommer att ta slut

jocolor
Sillstryparslaktarn
Sillstryparslaktarn
Admin
Admin

Antal inlägg : 229
Age : 31
Registration date : 08-05-14

http://tekis.roflforum.net

Till överst på sidan Gå ner

DK Crew eller Kadde? - Sida 2 Empty Sv: DK Crew eller Kadde?

Inlägg  SkaddZ sön jun 01, 2008 10:24 pm

Det kommer den aldrig Sillstryparn' Laughing
Om jag rappar om att jag åker till stan posar jag ju inte, däremot så sjunger ni ju om att bli utsatta hela tiden. Ni vill ha uppmärksamhet med eran, hmm förlåt, er enda, rapplåt där ni sjunger om ert liv i skolan där ni bara har en massa sex? Jag menar, om det är det ni blir utsatta för i ghettot vet jag inte vad jag ska säga Razz Jag och Ahmed däremot blev utsatta för några riktigt läskiga snubbar, som vi sen slog ner, och inte gjorde vi det för att vi kan utan för att vi gör det för vår överlevnad. Ni pippar för bättre betyg, ojoj, vilket tufft liv grabbar Razz
Slåss för era liv, om ni nu kan. Enough talking, blir min sista post här på ett bra tag och ni ska få svar så småningom. Som sagt, blir det dock inte genom ett forum utan hitlistan, MTV och andra radiokanaler som ni vanligtvis tittar på.

Peace,
Kadde the rapper afro

SkaddZ

Antal inlägg : 73
Registration date : 08-05-30

Till överst på sidan Gå ner

DK Crew eller Kadde? - Sida 2 Empty Sv: DK Crew eller Kadde?

Inlägg  erotikens_mästare sön jun 01, 2008 10:36 pm

SkaddZ skrev:Det kommer den aldrig Sillstryparn' Laughing
Om jag rappar om att jag åker till stan posar jag ju inte, däremot så sjunger ni ju om att bli utsatta hela tiden. Ni vill ha uppmärksamhet med eran, hmm förlåt, er enda, rapplåt där ni sjunger om ert liv i skolan där ni bara har en massa sex? Jag menar, om det är det ni blir utsatta för i ghettot vet jag inte vad jag ska säga Razz Jag och Ahmed däremot blev utsatta för några riktigt läskiga snubbar, som vi sen slog ner, och inte gjorde vi det för att vi kan utan för att vi gör det för vår överlevnad. Ni pippar för bättre betyg, ojoj, vilket tufft liv grabbar Razz
Slåss för era liv, om ni nu kan. Enough talking, blir min sista post här på ett bra tag och ni ska få svar så småningom. Som sagt, blir det dock inte genom ett forum utan hitlistan, MTV och andra radiokanaler som ni vanligtvis tittar på. Dessutom tänkte jag göra en utvikning i moore och slitz, allt gör jag givetvis för pengar.

Peace,
Kadde the gay-ass-raper afro

Vänta här ett tag Det är med att du åker stan förekommer ifler en en låt och det jag tänker på är att din fantasi har stannat, Jag menar har du någonsin hört något som liknar lärarpipp. Det är bara att inse DK crew är en unik rappgrupp med annorlunda ämnen, Kadde är bara en av många rappare som med sina få hitlåtar lätt blir bortglömd. Och nu vill jag gärna fråga hur du kan kalla oss posers när du Kadde the gay-ass-raper planerar att göra hitlåtar som spelas på radio och syns på MTV. Du förstår verkligen inte vad en poser är, dessutom viker du ut dig i tidningar som moore och slitz, för fan vidrigt. Du är en skam för ALLA rappare, inklusiva Mange Schmidt. DK crew planerar därimot att förbli underground och inte spelas någon annanstans än i folks egna mp3, skivspelare, eller på våra konserter.
erotikens_mästare
erotikens_mästare
Erotikens mästare
Erotikens mästare

Antal inlägg : 155
Registration date : 08-05-30

Till överst på sidan Gå ner

DK Crew eller Kadde? - Sida 2 Empty Sv: DK Crew eller Kadde?

Inlägg  SkaddZ sön jun 01, 2008 10:40 pm

Är det därför ni åker till Hultsfred? Haha. Dessutom har ni ju inte direkt eran egen stil, ni bävar efter att vara med i könsrapp-gengern (vilket någon även har nämnt i den här tråden) för att inte tala om era idoler Onkel Konkel ; )
Så vem var det som kopierade det där med stilar nu då? Och så klart att jag vill att min disslåt mot er ska finnas uppe på MTV och dylikt, mina tunga rhymes ska skämma ut er för hela Sverige om inte hela världen ;]

Over and out,
Kadde the rapper afro

SkaddZ

Antal inlägg : 73
Registration date : 08-05-30

Till överst på sidan Gå ner

DK Crew eller Kadde? - Sida 2 Empty Sv: DK Crew eller Kadde?

Inlägg  erotikens_mästare sön jun 01, 2008 10:51 pm

SkaddZ skrev:Är det därför ni åker till Hultsfred? Haha. Dessutom har ni ju inte direkt eran egen stil, ni bävar efter att vara med i könsrapp-gengern (vilket någon även har nämnt i den här tråden) för att inte tala om era idoler Onkel Konkel ; )
Så vem var det som kopierade det där med stilar nu då? Och så klart att jag vill att min disslåt mot er ska finnas uppe på MTV och dylikt, mina tunga rhymes ska skämma ut er för hela Sverige om inte hela världen ;]

Over and out,
Kadde the rapper afro

HAHAHAHA vilket patetiskt inlägg. Var det inte du som skulle dröja ett tag innan du postade? Varför skulle vi vara posörer om vi åkte till Hultsfred, det är ett faktum att många vill ha oss dit och vi vill inte svika våra fans. Det verkar inte som du vet någonting om Onkel konkel för om du någonsin har lyssnat på dem hade du hört den maximala skillnaden mellan oss. Plus att det aldrig har funnits en svensk könsrapp scen, om du tänker nämna Kebabrepubliken vill jag nämna att det dom rappar mest om är Kebab och inte om det hårda livet i köpenhamns skolor. Och du förstår fortfarande inte att det BARA är posers som spelas på MTV oavsett om du ska dissa oss eller inte. Tänk på att våra fans är trogna och skulle aldrig svika oss. Men vad får du för fans, folk som inte vet någonting om sveriges underground rapp scen utan bara vill ha en häftig låt på sin PA. Efter några månader är du död för de här fjortisar och vad har du för fans då. Ja jag vet inte eftersom dem som gillade dig innan din utvikning på MTV skulle antagning svika dig när du sviker dem och går ut för en större publik och för PENGAR!!!
erotikens_mästare
erotikens_mästare
Erotikens mästare
Erotikens mästare

Antal inlägg : 155
Registration date : 08-05-30

Till överst på sidan Gå ner

DK Crew eller Kadde? - Sida 2 Empty Sv: DK Crew eller Kadde?

Inlägg  Sax sön jun 01, 2008 10:53 pm

erotikens_mästare skrev:
SkaddZ skrev:Är det därför ni åker till Hultsfred? Haha. Dessutom har ni ju inte direkt eran egen stil, ni bävar efter att vara med i könsrapp-gengern (vilket någon även har nämnt i den här tråden) för att inte tala om era idoler Onkel Konkel ; )
Så vem var det som kopierade det där med stilar nu då? Och så klart att jag vill att min disslåt mot er ska finnas uppe på MTV och dylikt, mina tunga rhymes ska skämma ut er för hela Sverige om inte hela världen ;]

Over and out,
Kadde the rapper afro

HAHAHAHA vilket patetiskt inlägg. Var det inte du som skulle dröja ett tag innan du postade? Varför skulle vi vara posörer om vi åkte till Hultsfred, det är ett faktum att många vill ha oss dit och vi vill inte svika våra fans. Det verkar inte som du vet någonting om Onkel konkel för om du någonsin har lyssnat på dem hade du hört den maximala skillnaden mellan oss. Plus att det aldrig har funnits en svensk könsrapp scen, om du tänker nämna Kebabrepubliken vill jag nämna att det dom rappar mest om är Kebab och inte om det hårda livet i köpenhamns skolor. Och du förstår fortfarande inte att det BARA är posers som spelas på MTV oavsett om du ska dissa oss eller inte. Tänk på att våra fans är trogna och skulle aldrig svika oss. Men vad får du för fans, folk som inte vet någonting om sveriges underground rapp scen utan bara vill ha en häftig låt på sin PA. Efter några månader är du död för de här fjortisar och vad har du för fans då. Ja jag vet inte eftersom dem som gillade dig innan din utvikning på MTV skulle antagning svika dig när du sviker dem och går ut för en större publik och för PENGAR!!!
L eo du är ett geni, detta var nog den bästa posten vi har haft i hela forumet. Kadde, du är verkligen patetisk. Dröjde det 3 minuter eller nått?
Sax
Sax
Kommunisternas kommunist
Kommunisternas kommunist

Antal inlägg : 170
Registration date : 08-05-30

Till överst på sidan Gå ner

DK Crew eller Kadde? - Sida 2 Empty Sv: DK Crew eller Kadde?

Inlägg  SkaddZ sön jun 01, 2008 10:57 pm

Jag är patetisk? Första personangreppet på den här tråden då ; ) Då vet man vem den svagaste länken är. Dessutom bryr jag mig inte om jag spelas upp på MTV, posörer som posörer hela världen kommer få höra er falla. Finns inte så mycket mer att säga, jag är rätt säker på att ni inte är den första könsrapp-gruppen. Dessutom är livet i Köpenhamsskolor inte direkt hård, med tanke på att ni pippar FÖR BÄTTRE BETYG. Ni pippar alltså fast ni inte måste, i Västbergaskolan kämpar man för sina betyg och har inte ens en möjlighet att pippa för bättre betyg. Och det kallar ni ett hårt liv grabbar? Pfft. Last post here, over and out.

Peace,
Kadde the rapper afro

SkaddZ

Antal inlägg : 73
Registration date : 08-05-30

Till överst på sidan Gå ner

DK Crew eller Kadde? - Sida 2 Empty Sv: DK Crew eller Kadde?

Inlägg  Sax sön jun 01, 2008 11:00 pm

SkaddZ skrev:Jag är patetisk? Första personangreppet på den här tråden då ; ) Då vet man vem den svagaste länken är. Dessutom bryr jag mig inte om jag spelas upp på MTV, posörer som posörer hela världen kommer få höra er falla. Finns inte så mycket mer att säga, jag är rätt säker på att ni inte är den första könsrapp-gruppen. Dessutom är livet i Köpenhamsskolor inte direkt hård, med tanke på att ni pippar FÖR BÄTTRE BETYG. Ni pippar alltså fast ni inte måste, i Västbergaskolan kämpar man för sina betyg och har inte ens en möjlighet att pippa för bättre betyg. Och det kallar ni ett hårt liv grabbar? Pfft. Last post here, over and out.

Peace,
Kadde the rapper afro
Tror du att DK Crew har bra betyg eller? De pippar för att de vill ha betyg, skolan de går i "Ghettoskolan - Köpenhamn" är betydligt tuffare än Västberga. En gång om dagen är det nån som blir stabbad. Tre gånger om dan är det skottlossninga, bara för att nämna lite....
Sax
Sax
Kommunisternas kommunist
Kommunisternas kommunist

Antal inlägg : 170
Registration date : 08-05-30

Till överst på sidan Gå ner

DK Crew eller Kadde? - Sida 2 Empty Sv: DK Crew eller Kadde?

Inlägg  sumomansode sön jun 01, 2008 11:03 pm

är västbergaskolan en skola i ghetot? nej skulle inte tro det, verkarsom du går i en fin skola och inte i ghetot?
sumomansode
sumomansode
Sumomännens förste
Sumomännens förste

Antal inlägg : 102
Registration date : 08-05-30

Till överst på sidan Gå ner

DK Crew eller Kadde? - Sida 2 Empty Sv: DK Crew eller Kadde?

Inlägg  erotikens_mästare sön jun 01, 2008 11:04 pm

SkaddZ skrev:Jag är patetisk? Första personangreppet på den här tråden då ; ) Då vet man vem den svagaste länken är. Dessutom bryr jag mig inte om jag spelas upp på MTV, posörer som posörer hela världen kommer få höra er falla. Finns inte så mycket mer att säga, jag är rätt säker på att ni inte är den första könsrapp-gruppen. Dessutom är livet i Köpenhamsskolor inte direkt hård, med tanke på att ni pippar FÖR BÄTTRE BETYG. Ni pippar alltså fast ni inte måste, i Västbergaskolan kämpar man för sina betyg och har inte ens en möjlighet att pippa för bättre betyg. Och det kallar ni ett hårt liv grabbar? Pfft. Last post here, over and out.

Peace,
Kadde the rapper afro

Du har verkligen inte fattat någonting, du kallar oss poser och jag förklarar för dig vad en poser är men du bryr dig inte och gillar att bli mainstream. Tror du att CrEw bryr sig om om de blir dissade av all mainstream publik. Vi förtår ändå hur mycket de egentligen förstår om musik. Plus att i den skola, den här västbergaskolan så pluggar man för bra betyg. I köpenhman fungerar det inte riktigt på det viset. Man lär sig inget i skolorna man blir slagen, torterad, men om man klarar sig och får bra betyg så överlever man. Din dröm är säkert att få pippa med lärarna, men jag ska säga dig: DET FINNS INGET SOM HELST UPPHETSANDE med att pippa lärare. Eftersom jag växte upp i horkvarteren i köpenhamn har jag aldrig fått uppleva kärlek. Något som du säkert redan har gjort.
erotikens_mästare
erotikens_mästare
Erotikens mästare
Erotikens mästare

Antal inlägg : 155
Registration date : 08-05-30

Till överst på sidan Gå ner

DK Crew eller Kadde? - Sida 2 Empty Sv: DK Crew eller Kadde?

Inlägg  sumomansode sön jun 01, 2008 11:15 pm

som du kanske vet har jag sett massa grejjer. Sett. Precis. Vi har upplevt grejjerna. Blivit tagna av aina massor av gånger, vart inne i knarket(jag är fortfarande) och våldtagna tjejer och killar var något av vardagen i skolan vi gick i. Du troru hare så jävla svårt däru växte upp men våra liv har vart som hårdaste skit!
sumomansode
sumomansode
Sumomännens förste
Sumomännens förste

Antal inlägg : 102
Registration date : 08-05-30

Till överst på sidan Gå ner

DK Crew eller Kadde? - Sida 2 Empty Sv: DK Crew eller Kadde?

Inlägg  Sax sön jun 01, 2008 11:19 pm

sumomansode skrev:som du kanske vet har jag sett massa grejjer. Sett. Precis. Vi har upplevt grejjerna. Blivit tagna av aina massor av gånger, vart inne i knarket(jag är fortfarande) och våldtagna tjejer och killar var något av vardagen i skolan vi gick i. Du troru hare så jävla svårt däru växte upp men våra liv har vart som hårdaste skit!
Asså våra/DK Crews liv är/var inte direkt roliga. Du ska se, jag har sytt fast mina lår vid mina vader, det var en snubbe som gick i nian när jag gick i trean som sågade av de men en motorsåg, men som tur var Ero och Brilz där och sydde ihop det, men det var inte med tråd, det var med kvistar, vi hade nämligen inte råd med tråd. Vi har dödat också, dödat för överlevnad det vill säga. Du kommer aldrig vara nära något sånt. Sånt som vi upplevde gör man bara i riktiga GHETTOT!
Sax
Sax
Kommunisternas kommunist
Kommunisternas kommunist

Antal inlägg : 170
Registration date : 08-05-30

Till överst på sidan Gå ner

DK Crew eller Kadde? - Sida 2 Empty Sv: DK Crew eller Kadde?

Inlägg  SkaddZ sön jun 01, 2008 11:40 pm

Ok, jag är imponerad. Det gör er endå inte till bättre rappers och med eran inlevelse i era rapps så kan man inte tro att ni har varit med om något sånt alls lol!

Peace,
SkaddZ aka Kadde the rapper afro

SkaddZ

Antal inlägg : 73
Registration date : 08-05-30

Till överst på sidan Gå ner

DK Crew eller Kadde? - Sida 2 Empty Sv: DK Crew eller Kadde?

Inlägg  erotikens_mästare sön jun 01, 2008 11:43 pm

SkaddZ skrev:Ok, jag är imponerad. Ni är bäst i hela universum jag älskar er och förstår att ni äger mig, ni är helt enkelt bättre än mig

fis,
Kadde the poser afro
erotikens_mästare
erotikens_mästare
Erotikens mästare
Erotikens mästare

Antal inlägg : 155
Registration date : 08-05-30

Till överst på sidan Gå ner

DK Crew eller Kadde? - Sida 2 Empty Sv: DK Crew eller Kadde?

Inlägg  Sax sön jun 01, 2008 11:46 pm

erotikens_mästare skrev:
SkaddZ skrev:Ok, jag är imponerad. Ni är bäst i hela universum jag älskar er och förstår att ni äger mig, ni är helt enkelt bättre än mig

fis,
Kadde the poser afro
Jäklar, hade ingen aning om att du gillade oss så mycket.. Aja, det gör inte att jag gillar dig.
Sax
Sax
Kommunisternas kommunist
Kommunisternas kommunist

Antal inlägg : 170
Registration date : 08-05-30

Till överst på sidan Gå ner

DK Crew eller Kadde? - Sida 2 Empty Sv: DK Crew eller Kadde?

Inlägg  SkaddZ sön jun 01, 2008 11:46 pm

erotikens_mästare skrev:Ok, DK Crew är jävligt dåliga och vi vill verkligen slå igenom med våra urusla rapps, men hur ska vi göra? Jag menar vi försöker leka gangstas och överleva ghettot precis som du Kadde men vi vet inte hur :S Så vi sjunger om hur vi pippar lärarna helt gratis, även fast vi inte får högre betyg för vi är rätt dumma hela bunten :/

Nu slutar den här diskussionen här, förlåt Kadde Sad
Erotikens mästare aka erotikens mästare farao
Bra, då är vi överens Smile
Bye.

SkaddZ

Antal inlägg : 73
Registration date : 08-05-30

Till överst på sidan Gå ner

DK Crew eller Kadde? - Sida 2 Empty Sv: DK Crew eller Kadde?

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 3 Föregående  1, 2, 3  Nästa

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet